Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Konya Büyükşehir Belediyespor Judo Takımı, Başkan Altay’ı ziyaret etti

Konya Büyükşehir Belediyespor Judo Takımı, 2025 yılında Spor Toto Büyük

Konya Büyükşehir Belediyespor Judo Takımı, 2025 yılında Spor Toto Büyük Erkek Süper Lig’ini 3’üncü, Spor Toto Büyük Kadınlar Süper Ligi’ni 2’inci, Ümitler Mix Ligi’ni de 3’üncü tamamladı.

Büyükşehir Belediyespor’un judocuları, antrenörleri ve kulüp yöneticileri, 2025’te kazandıkları kupalarla birlikte Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay’ı ziyaret ederek kupaları takdim etti.

Sporcuları tebrik eden Başkan Altay, Konya’nın sporda her geçen gün daha da güçlendiğini vurgulayarak, şunları kaydetti:

"Judoda elde edilen bu değerli dereceler, Konya’nın spor altyapısının ve sporcu yetiştirme vizyonunun en güzel örneğidir. Sporcularımızın azmi, antrenörlerimizin emeği ve kulüp yöneticilerimizin gayretiyle gelen bu başarılar bizleri son derece mutlu etti. 2025’te elde edilen başarıların 2026 yılında da artarak devam etmesini diliyorum. Sporcularımızı ve antrenörlerimizi tebrik ediyorum. Büyükşehir Belediyesi olarak spora ve sporcuya desteğimizi artırarak sürdüreceğiz."

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: