Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Konya Büyükşehir Belediyespor deplasmandan galip ayrıldı

Türkiye Sigorta Basketbol Ligi 17. hafta mücadelesinde Konya Büyükşehir Belediyespor,

Türkiye Sigorta Basketbol Ligi 17. hafta mücadelesinde Konya Büyükşehir Belediyespor, deplasmanda Fenerbahçe Koleji Rams ile karşı karşıya geldi. 

Fenerbahçe Metro Enerji Salonu’nda oynanan karşılaşmada Konya Büyükşehir Belediyespor, çekişmeli geçen maçtan 98-94 galip ayrıldı.

Bu sonuçla ligdeki 15. galibiyetini alan Konya Büyükşehir Belediyespor, puanını 33’e yükseltti ve 2. sıraya yerleşti.

 

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: