Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Konak’ta kadınlara yönelik etkinlikler düzenleniyor

Konak Belediyesi, 25 Kasım Kadına Yönelik Şiddete Karşı Uluslararası Mücadele

Konak Belediyesi, 25 Kasım Kadına Yönelik Şiddete Karşı Uluslararası Mücadele Günü kapsamında, belediyeye bağlı semt merkezleri ile kültür merkezlerinde tüm haftaya yayılan etkinlikler düzenliyor. 

Etkinliklerin ilki Gültepe Semt Merkezi’nde gerçekleştirildi. Merkezdeki kurslara devam eden kadınların katılım gösterdiği “Kadına Yönelik Şiddetle Mücadele ve Güvenlik Planı Oluşturma” konulu atölye çalışmasında, Konak Belediyesi Kadın ve Aile Hizmetleri Müdürlüğüne bağlı “Eşitlik ve Kadın Danışma Birimi”nden Sosyal Hizmet Uzmanı Esra Çakıçı Akgün ile Uzman Halk Sağlığı Hemşiresi Aysun Çobadak Çalt sunum yaptı. 

Konak Belediye Başkanı Nilüfer Çınarlı Mutlu, 26 Kasım’da düzenlenecek “Kadına Yönelik Şiddetle Mücadelede Belediyelerin Rolü” temalı panel başta olmak üzere tüm etkinliklere kadınları davet ederek, “Konaklı kadınlarla bir araya geliyor, dayanışmamızı büyütüyoruz. Şiddete karşı dayanışmayla güçleniyoruz. Sesimizi güçlendirmek için tüm kadınları farkında olmaya davet ediyoruz.” ifadelerini kullandı. 

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: