Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Konak Belediye Meclisi’nde yılın ilk toplantısı yapıldı

Konak Belediye Meclisi, 2026 yılının ilk toplantısı için bir araya

Konak Belediye Meclisi, 2026 yılının ilk toplantısı için bir araya geldi. Selahattin Akçiçek Kültür Merkezi’nde gerçekleştirilen birleşimi yöneten Konak Belediye Başkanı Nilüfer Çınarlı Mutlu, oturumu yeni yıl dilekleriyle açarak, “Hepimize iyi, güzel, mutlu, huzurlu, sağlıklı; adaletin ülkemizde hüküm sürdüğü; dünyada da barışa kavuştuğumuz bir yıl dileğiyle Ocak 2026’nın ilk meclis oturumunu açmak istiyorum.” ifadesini kullandı.

Siyasi parti başkan ve temsilcileri, sivil toplum kuruluşları temsilcileri ve muhtarların da takip ettiği toplantıda meclis üyeleri kapalı oylamayla Denetim Kurulu Üyelerini seçti. Oylama sonucuna göre Ahmet Yıldız 23, Işık Doğusoy 22, Hamit Mumcu 22, Birol Özkardeşler 22, İsmail Özen 27 oy alarak Denetim Kuruluna seçildi.

Mecliste, ilçe belediyelerinde kurulması yasal olarak zorunlu olan Gelirler Müdürlüğünün kurulması için karar alındı. Fen İşleri Müdürlüğü hizmetlerinde kullanılmak üzere yol çizgi makinesi satın alınması hakkında önerge ise acil kaydıyla Plan Bütçe Komisyonuna gönderildi.

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: