Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Kocagöz: Bizim olduğumuz yerde hiçbir insan yatağa aç girmeyecek

Kepez Belediyesi’nin geleneksel hale getirdiği iftar programları kapsamında bu kez

Kepez Belediyesi’nin geleneksel hale getirdiği iftar programları kapsamında bu kez Ahatlı, Kültür, Yenidoğan ve Fabrikalar mahalleleri aynı sofrada buluştu.

Yenidoğan kapalı pazar alanında kurulan iftar sofrasında yüzlerce vatandaş oruçlarını birlikte açarak Ramazan’ın birlik ve beraberlik ruhunu paylaştı. Kepez Belediye Başkanı Mesut Kocagöz de, iftar sofralarında mahalle sakinleriyle bir araya geldi.

Başkan Kocagöz, iftar saati öncesi yemek dağıtım alanına geçerek komşularına yemeği kendi elleriyle servis etti.

“Söz verdik, çalışıyoruz ve çalışmaya devam edeceğiz” diyen Başkan Kocagöz, sosyal belediyecilik vurgusu yaparak, “Bizim olduğumuz yerde hiçbir çocuk üşümeyecek, hiçbir insan yatağa aç girmeyecek.” ifadesini kullandı.

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: