Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Kocaeli’de jandarma ekipleri kalp krizi geçiren vatandaşı hastaneye ulaştırdı

Kocaeli’de aracında kalp krizi geçiren 64 yaşındaki vatandaşın, devriye görevindeki

Kocaeli’de aracında kalp krizi geçiren 64 yaşındaki vatandaşın, devriye görevindeki jandarma ekipleri tarafından hastaneye ulaştırıldığı bildirildi.

Jandarma Genel Komutanlığı’ndan yapılan açıklamada, devriye görevinde bulunan ekiplerin vatandaşı araç içerisinde rahatsızlandığı sırada fark ettiği belirtildi.

Açıklamada, jandarma ekiplerinin duruma hızlı şekilde müdahale ettiği ve vatandaşı kısa sürede sağlık ekiplerine ulaştırdığı ifade edildi.

Vatandaşın hastaneye sevk edilerek tedavi altına alındığı kaydedildi.

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: