Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Kocaeli Yığılcalılar Derneği 5. Geleneksel İftar Buluşması’nı düzenledi

Kocaeli Yığılcalılar Derneği’nin 5. Geleneksel İftar Buluşması,  Programına Derince Belediye

Kocaeli Yığılcalılar Derneği’nin 5. Geleneksel İftar Buluşması,  Programına Derince Belediye BaşkanıGökçe ve dernek üyelerinin katılımıyla gerçekleştirildi.

Başkan Gökçe, iftar programında yaptığı açıklamada, birlik ve dayanışma mesajı vererek, “Kocaeli Yığılcalılar Derneği’nin düzenlediği iftar programında kıymetli halkımızla bir araya gelerek birlik, beraberlik ve dayanışmanın en güzel örneklerinden birini daha yaşadık. Nazik ev sahipliği için Dernek Başkanımız Nezih Ekrem Keleş ve emeği geçen herkese gönülden teşekkür ediyorum” ifadelerini kullandı.

Dernek, Ramazan ayında düzenlenen iftar programlarıyla hem üyelerini hem de kent protokolünü bir araya getirerek toplumsal dayanışmayı güçlendirmeyi sürdürüyor.

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: