Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Kepez Belediye Meclisi’nin Nisan ayı toplantısı gerçekleşti

Kepez Belediye Başkanı Mesut Kocagöz başkanlığında gerçekleşen meclis toplantısı saygı

Kepez Belediye Başkanı Mesut Kocagöz başkanlığında gerçekleşen meclis toplantısı saygı duruşu ve İstiklal Marşı’nın okunmasıyla başladı. Mart meclisinde alınan kararların görüşülmesi ve oylanmasının ardından Nisan ayı gündem maddelerinin görüşülmesine geçildi. 

Başkan Kocagöz, kurakçıl peyzaj uygulamalarıyla hem doğal kaynakların korunduğunu hem de estetik ve sürdürülebilir bir çevre oluşturulduğunu belirterek, sürdürülebilir bir çevre için atılan bu adımdan dolayı emekleri için belediye çalışanlarına teşekkür etti. 

Kocagöz aryıca Kepez’de yapımı devam eden Otizm Parkı’nın Mayıs ayının ikinci haftasında tamamlanarak, hizmet açılacağını da bildirdi. Konuşmasını bir müjdeyle sürdüren Başkan Kocagöz, 19 Nisan’da sezonun ilk yağlı güreşinin Kepez Belediyesi tarafından yapılacağını vurguladı. 

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: