Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

KEGM: LPG gemisi Tuzla Demir Sahası’na emniyetle demirletildi

KEGM'den yapılan açıklamaya göre,kısa süre önce “BITIHI 2” isimli LPG

KEGM'den yapılan açıklamaya göre,kısa süre önce “BITIHI 2” isimli LPG gemisi, makine arızası nedeniyle Büyükada yönünde sürüklenmeye başladı. Durumu fark eden KURTARMA-9 römorkörü hızlı bir şekilde müdahale etti ve geminin karaya oturmasını engelledi.

Yetkililer, geminin Tuzla Demir Sahası’na emniyetle demirletildiğini duyurdu. Olayda herhangi bir can kaybı veya çevresel hasar yaşanmadığı bildirildi.

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: