Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Kayseri’de 10 Kasım Atatürk’ü Anma Töreni düzenlendi

Türkiye Cumhuriyeti’nin kurucusu Gazi Mustafa Kemal Atatürk, ebediyete irtihalinin 87’nci

Türkiye Cumhuriyeti’nin kurucusu Gazi Mustafa Kemal Atatürk, ebediyete irtihalinin 87’nci yıl dönümünde Kayseri’de düzenlenen törenlerle anıldı. Cumhuriyet Meydanı’nda gerçekleştirilen törende, Kayseri Valisi Gökmen Çiçek, Garnizon Komutanı Hv.Plt.Tümg. Kadircan Kottaş ve Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Memduh Büyükkılıç, Atatürk Anıtı’na çelenk sundu.

Saatler 09.05’i gösterdiğinde sirenler eşliğinde 2 dakikalık saygı duruşunda bulunuldu, bayraklar yarıya indirildi ve ardından İstiklal Marşı okundu. Başkan Büyükkılıç, törende yaptığı açıklamada, “Cumhuriyetimizin kurucusu Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ü, aramızdan ayrılışının 87. yılında Cumhuriyet Meydanı’nda düzenlenen törende saygı ve rahmetle yad ettik” dedi.

Cumhuriyet Meydanı’ndaki törenin ardından Vali Çiçek, Başkan Büyükkılıç ve il protokolü, Gültepe Kültür Merkezi’nde düzenlenen anma programına katıldı. Program kapsamında Cumhuriyetin kurucusu Gazi Mustafa Kemal Atatürk, saygı ve minnetle anıldı.

Etkinlikler kapsamında Vali Gökmen Çiçek ve Başkan Büyükkılıç, Cumhuriyet Mahallesi’nde bulunan Atatürk Evi’nde düzenlenen “Atatürk” Temalı Resim Sergisi’ni ziyaret etti. Büyükkılıç, programı değerlendirerek, “Cumhuriyet Meydanı’ndaki törenin ardından Gültepe Kültür Merkezi’nde hemşehrilerimizle bir araya gelerek Cumhuriyetimizin Kurucusu Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ü saygı ve rahmetle andık. Atatürk Evi’nde düzenlenen ‘Atatürk’ Temalı Resim Sergisi’ni ziyaret ederek, Gazi’nin Kayseri ziyaretine dair fotoğrafları inceledik. Bir kez daha Atatürk’ü aramızdan ayrılışının 87. yılında saygı ve rahmetle yâd ediyoruz” ifadelerine yer verdi.

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: