Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Kayseri heyeti, Özbekistan’daki Türk Dünyası Kültür Başkenti etkinliklerine katıldı

Kayseri Büyükşehir Belediye Başkanı Memduh Büyükkılıç ve Kayseri Valisi Gökmen

Kayseri Büyükşehir Belediye Başkanı Memduh Büyükkılıç ve Kayseri Valisi Gökmen Çiçek, Özbekistan’ın Andican kentinde düzenlenen “2026 Türk Dünyası Kültür Başkenti Andican” etkinliklerine onur konuğu olarak katıldı.

Özbekistan Kültür Bakanlığı’nın davetiyle gerçekleştirilen programda, Türk dünyasının kültürel iş birliği ve ortak mirasının geliştirilmesi konuları ele alındı. Etkinliğe Özbekistan Cumhurbaşkanı Şevket Mirziyoyev, Türk Devletleri Teşkilatı Aksakallar Heyeti Başkanı Binali Yıldırım ve farklı ülkelerden kültür temsilcileri de katıldı.

Kayseri heyeti, program kapsamında şehrin 2027 Türk Dünyası Kültür Başkenti süreciyle ilgili tanıtım yaptı ve uluslararası kültürel temaslarda bulundu.

 

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: