Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Katar ve Mısır dışişleri bakanları telefonda görüştü

Katar Başbakanı ve Dışişleri Bakanı Şeyh Muhammed bin Abdurrahman bin

Katar Başbakanı ve Dışişleri Bakanı Şeyh Muhammed bin Abdurrahman bin Casim Al Sani, Mısır Arap Cumhuriyeti Dışişleri, Göç ve Yurtdışı Mısırlılar Bakanı Bedri Abdülati ile telefon görüşmesi gerçekleştirdi.

Görüşmede iki ülke arasındaki iş birliği ilişkileri ve bu ilişkilerin güçlendirilmesi ele alındı.

Ayrıca bölgedeki gelişmelere değinilerek, “ABD ile İran arasındaki ateşkes süreci ve gerilimin azaltılmasına yönelik çabalar değerlendirildi.” denildi.

Al Sani, “Tüm tarafların devam eden arabuluculuk çabalarına katılması, krizin temel nedenlerinin diyalog yoluyla ele alınmasına ve sürdürülebilir bir anlaşmaya ulaşılmasına katkı sağlayacaktır.” ifadelerini kullandı.

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: