Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Katar ve BM bayrakları, Sosyal Kalkınma Zirvesi için göndere çekildi

Katar’da 4-6 Kasım tarihleri arasında düzenlenecek Sosyal Kalkınma için İkinci

Katar’da 4-6 Kasım tarihleri arasında düzenlenecek Sosyal Kalkınma için İkinci Dünya Zirvesi’nin açılışı kapsamında, Katar ve Birleşmiş Milletler’e ait bayraklar Pazar sabahı Katar Ulusal Kongre Merkezi’nde göndere çekildi. Törene, Katar Dışişleri Bakanlığı Genel Sekreteri Dr. Ahmed bin Hassan Al Hammadi, BM Ekonomik ve Sosyal İşler Genel Sekreter Yardımcısı Li Junhua, üst düzey Katarlı yetkililer ve BM temsilcileri katıldı.

Katar Dışişleri Bakanlığı Genel Sekreteri Dr. Al Hammadi, zirveye ev sahipliği yapmaktan duydukları gururu dile getirdi. Al Hammadi, ilk sosyal zirvenin Kopenhag’da düzenlenmesinin üzerinden 30 yıl geçtiğini belirterek, bu zirvenin Katar’ın kapsayıcı ve sürdürülebilir sosyal kalkınmaya, tüm halkların sosyal adaleti ve refahı için çok taraflı iş birliğine olan bağlılığını yansıttığını söyledi. Al Hammadi, ayrıca zirvenin, sosyal kalkınma konusundaki küresel diyaloğu ilerletmek ve 2030 Sürdürülebilir Kalkınma Gündemi’nin uygulanmasını hızlandırmak için kritik bir fırsat sunduğunu vurguladı.

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: