Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Katar Başbakanı Al Sani, Lucerne Zirvesi’nde Katar heyetine başkanlık etti

Katar Dışişleri Bakanlığı, Başbakan ve Dışişleri Bakanı Muhammed bin Abdurrahman Al

Katar Dışişleri Bakanlığı, Başbakan ve Dışişleri Bakanı Muhammed bin Abdurrahman Al Sani’nin İsviçre’nin Lucerne kentinde düzenlenen Lucerne Gölü Zirvesi ile Yüksek Düzey Komite’nin ilk toplantısında Katar heyetine başkanlık ettiğini açıkladı.

Açıklamada, ABD ile İran arasında bu hafta imzalanan mutabakat zaptının aylar süren arabuluculuk çabalarının sonucu olduğu belirtilirken, anlaşmanın bölgede gerilimin azaltılması ve istikrarın güçlendirilmesi açısından önemli bir dönüm noktası olduğu vurgulandı.

Toplantıya ABD Başkan Yardımcısı J. D. Vance, Pakistan Başbakanı Shehbaz Sharif ve İran Meclis Başkanı Mohammad Bagher Ghalibaf da katıldı. Al Sani, Katar’ın Pakistan ile birlikte diyalog, güven artırıcı adımlar ve uluslararası hukuka dayalı çözümleri desteklemeyi sürdüreceğini ifade etti.

 
 

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: