Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Kartal’da ‘Sanatçılarımıza Vefa Gecesi’ düzenlendi

Kartal Belediyesi ile İstanbul Elazığ Kültür ve Yardımlaşma Derneği iş

Kartal Belediyesi ile İstanbul Elazığ Kültür ve Yardımlaşma Derneği iş birliğinde düzenlenen ‘Sanatçılarımıza Vefa Gecesi’ anlamlı bir buluşmaya sahne oldu. 

Sanatçılar; Abdullah Şekeroğlu, Ahmet Aykul, Ziya Yalçın ve Hamza Bulut adına yapılan vefa gecesinde Kürsübaşı Müzik Grubu solistleri sahne aldı. Rahatsızlığı nedeniyle Abdullah Şekeroğlu geceye katılamazken, kendisine salondan iyi dilek ve şifa temennileri iletildi. Gecede sahne alan Kürsübaşı Müzik Grubu ile solistler Hamza Bulut, Cengiz Korkut, Metin Bereket, Mehmet Yılmaz, Semih Demir ve Mehmet Demirbağ, Elazığ yöresine ait türkü ve eserleri seslendirdi.

Programda konuşan Kartal Kaymakamı Edip Çakıcı, vefa duygusunun toplumsal ve insani değerler açısından büyük önem taşıdığını belirterek şunları söyledi:

“Vefa; önce Yaradan’a kullukta, ehl-i söze uymakta, verilen emeğe sahip çıkmakta başlar. Ardından vatanımıza, milletimize, değerlerimize ve inancımıza vefa göstermek gerekir. Üçüncüsü ise dostlarımıza, arkadaşlarımıza, hemşehrilerimize ve güzel olan her şeye vefa göstermektir. Bu akşam düzenlenen bu anlamlı programla sanatçılarımıza vefa gösteriliyor."

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: