Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Kartal’da Barış Manço ve Cem Karaca için anma gecesi düzenlendi

Türk müziğinde aşık geleneğini, çağının diliyle buluşturan Barış Manço ve

Türk müziğinde aşık geleneğini, çağının diliyle buluşturan Barış Manço ve Cem Karaca, ölüm yıl dönümleri dolayısıyla düzenlenen konser programıyla anıldı. Soğanlık Kültür Merkezi’nde gerçekleşen anma programı, farklı kuşaklardan sanatseverleri bir araya getirdi.

Göğe Selam Orkestrası’nın sahne aldığı gecede; Barış Gülhane, Bülent Güven, Alican Eren, Erdem Parlakçakıl ve Cem Yalçınkaya, Manço ve Karaca’nın halkın hafızasında yer etmiş eserlerini seslendirdi. 

Programda ayrıca, Barış Manço’nun uzun yıllar menajerliğini yapmış olan Melih Erdem sahneye davet edilerek, “Domates Biber Patlıcan” şarkısının ortaya çıkış sürecine dair anılarını paylaştı.

Konserin son bölümünde Kartal Belediye Başkanı Gökhan Yüksel, sahneye çıkarak sanatçılara çiçek ve Kartal heykelciği takdim etti. Kısa konuşmasında, Barış Manço ve Cem Karaca’nın eserlerinin hala ezbere söylenmesinin, sanatın zamana direnen gücünü gösterdiğini belirten Başkan Yüksel, farklı kuşakların aynı duyguda buluşmasının bu mirasın en değerli yönü olduğunu ifade etti.

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: