Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Karamürsel’de Üsküdar Vapuru Faciası anıldı

Bu haberin fotoğrafı yok

Karamürsel Alp’in türbesinin de bulunduğu eski mezarlıkta gerçekleştirilen anma programında, İlçe Müftülüğü tarafından Kur’an-ı Kerim tilaveti okunarak dualar edildi. Program kapsamında, Karamürsel Belediye Başkanı Ahmet Çalık, Üsküdar Vapuru Faciası’nda hayatını kaybeden şehitlerden Mustafa Bal’ın mezarına karanfil çelengi bırakarak dua etti.

Programın ardından İlçe İskelesi’ne geçilerek, faciada yaşamını yitirenler anısına denize karanfiller bırakıldı. Ayrıca Karamürsel Su Altı Sporları Derneği (KARSAD) tarafından denizden “1 Mart Üsküdar Faciasını Unutmuyoruz” yazılı pankart çıkarıldı.

Anma programının ardından açıklamalarda bulunan Karamürsel Belediye Başkanı Ahmet Çalık, “Üsküdar Vapuru Faciası’nda hayatını kaybeden vatandaşlarımızı rahmetle anıyoruz. Karamürsel olarak bu acıyı hiç unutmadık, unutmayacağız. Allah bir daha böyle acılar yaşatmasın.” ifadelerini kullandı.

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: