Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Kanada Dışişleri Bakanı Anand, Panama’ya gidecek

Kanada Dışişleri Bakanı Anita Anand, Amerikan Devletleri Örgütü (OAS) Genel

Kanada Dışişleri Bakanı Anita Anand, Amerikan Devletleri Örgütü (OAS) Genel Kurulu kapsamında Kanada heyetine başkanlık etmek üzere Panama’ya gideceğini açıkladı.

Anand, genel kurulda Kanada’nın ulusal bildirisini sunacağını, bölgesel ortaklarla görüşmeler gerçekleştireceğini ve Kanada-CARICOM ortak başkanlığındaki toplantıda bölgesel güvenlik, ekonomik büyüme ve iklim dayanıklılığı konularını ele alacaklarını belirtti. Ayrıca Haiti’deki durum ile egemenlik ve demokratik yönetişim gibi bölgesel meselelerin de gündemde olacağını ifade etti.

 
 

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: