Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Kacır: KOSGEB Kapasite Geliştirme Destek Programı’nın 2025 çağrıları tamamlandı

Sanayi ve Teknoloji Bakanı Mehmet Fatih Kacır, Küçük ve Orta

Sanayi ve Teknoloji Bakanı Mehmet Fatih Kacır, Küçük ve Orta Ölçekli İşletmeleri Geliştirme ve Destekleme İdaresi Başkanlığı (KOSGEB)  Kapasite Geliştirme Destek Programı’nın 2025 yılı çağrılarının tamamlandığını duyurdu. Kacır, “2025 yılı 3. döneminde 793 işletmenin 12,9 milyar TL finansmana erişimini sağlıyoruz” dedi.

Bakan Kacır, önceki dönemlerle birlikte 2025 yılı kapsamında toplam 2 bin 440 KOBİ’nin 38,4 milyar TL finansmana erişmiş olacağını belirterek, “Kapasite Geliştirme Destek Programındaki işletmelerimiz, 20 milyon TL’ye kadar kullandıkları 36 ay vadeli kredilerde 20 puan KOSGEB finansman katkısından yararlanıyor” ifadelerini kullandı.

 Kacır, üretimi destekleyen ve girişimciliği teşvik eden programlarla KOBİ’lerin yanında olmaya devam edeceklerini vurguladı.

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: