Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

İzmit’te Leyla Atakan vefatının 55. yılında anıldı

Türkiye’nin tek dereceli seçim sistemiyle göreve gelen ilk kadın belediye

Türkiye’nin tek dereceli seçim sistemiyle göreve gelen ilk kadın belediye başkanı olarak tarihe geçen ve “İzmit’in ablası” olarak anılan Leyla Atakan vefatının 55’inci yılında Orhan Mahallesi Bağçeşme Mezarlığı’nda anıldı. 

Anma Programına CHP Kadın Kolları Genel Başkan Yardımcısı Hazal Mintaş, İzmit Belediye Başkanı Fatma Kaplan Hürriyet, CHP İl Başkanı Erdem Arcan, CHP İzmit İlçe Başkanı Gökhan Ercan, CHP İl Kadın Kolları Başkanı Merve Tüysüz, Leyla Atakan,  İsmail Kolaylı, Feridun Özbay ve Abdurrahman Yüksel’in aileleri ve vatandaşlar katıldı.

Programda Bağçeşme Camii İmam Hatibi Muhammet Fuat Ertaş tarafından Kuran-ı Kerim tilaveti okundu.

İzmit Belediye Başkanı Fatma Kaplan Hürriyet, “Bugün burada, bu kentin hafızasında silinmez izler bırakmış çok kıymetli isimleri anmak için bir aradayız. İzmit’e yüreğini koymuş, cesaretiyle yol açmış Leyla Atakan’ı ve yol arkadaşlarını sevgi, saygı ve derin bir minnetle yad ediyoruz” dedi.

 

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: