Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

İzmit Belediyespor voleybol takımları, Veteranlar Turnuvası’nda ikinci oldu

Türkiye Voleybol Federasyonu tarafından Muğla’da Veteranlar Turnuvası düzenlendi. İzmit Belediyespor;

Türkiye Voleybol Federasyonu tarafından Muğla’da Veteranlar Turnuvası düzenlendi.

İzmit Belediyespor; 35 Kadın, 35 Erkek ve 40 Kadın kategorilerinde mücadele etti. Kafilede; İzmit Belediyesi Spor Kurulu Üyesi Hakan Ormancı ile antrenörler Evren Özen, Gözde Güniçen Ölmez, İbrahim Çetin ve Furkan Yavuz ve sporcular yer aldı. Müsabakalarda takımlar; 8, 10 ve 13 takımlık gruplarda rakipleriyle karşı karşıya geldi.

İzmit Belediyespor 35 Kadın Takımı, turnuvayı ikincilikle tamamlayarak bir başarı elde etti. İzmit Belediyespor 35 Erkek Takımı da turnuvanın öne çıkan ekiplerinden biri oldu.

Başarılı maçlar çıkaran erkek takımı, organizasyonu ikinci sırada tamamladı.

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: