Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

İzmit Belediyesi’nden sağlık çalışanlarına 14 Mart Tıp Bayramı ziyareti

İzmit Belediyesi Başkan Yardımcısı Celal Hülür ile Meclis Üyeleri Ayşe

İzmit Belediyesi Başkan Yardımcısı Celal Hülür ile Meclis Üyeleri Ayşe Fatmagül Terzi ve Mehmet Nazım Gençtürk, hastanelerde görev yapan sağlık çalışanlarını ziyaret ederek 14 Mart Tıp Bayramı’nı tebrik etti.

Ayrıca Kocaeli Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi, Kocaeli Şehir Hastanesi, Kocaeli Devlet Hastanesi ve Seka Devlet Hastanesi’ne yapılan ziyaretler sırasında İzmit Belediyesi Aşevi’nde hazırlanan iftarlık yemekler de sağlık çalışanlarına ikram edildi.

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: