Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

İzmir’de Sevgililer Günü “Aşkın Melodileri” etkinliği ile kutlandı

İzmir'de 14 Şubat Sevgililer Günü kapsamında Alsancak’ta “Aşkın Melodileri” etkinliğini

İzmir'de 14 Şubat Sevgililer Günü kapsamında Alsancak’ta “Aşkın Melodileri” etkinliğini gerçekleştirdi. Kıbrıs Şehitleri Caddesi girişinde düzenlenen program, Atıl Aktagel’in solo konseriyle başladı. Etkinlikte Hazal İlhan’ın saksafon dinletisi, Hikem Çamdalı ve Atıl Aktagel ile Şenol Şentürk ve İbrahim Telkıvıran’ın duo performansları yer aldı.

Günün ilerleyen saatlerinde Bando Quartet’in konseriyle tempo yükseldi, 17.30’da Enes Kunduracı sahne aldı ve etkinlik DJ Heyecan’ın performansıyla sona erdi. Hava koşullarının elverişli olması, etkinliğe katılan çiftlerin müzik eşliğinde dans etmelerine ve vatandaşların şarkılara eşlik etmesine olanak sağladı. Etkinlik, Alsancak’ta özel bir Sevgililer Günü kutlaması olarak gerçekleştirildi.

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: