Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

İzmir’de itfaiyecilerden anlamlı futbol turnuvası

Kültürpark’ta oynanan final maçı “Görevde birlik, sahada mücadele” sloganıyla gerçekleştirildi.

Kültürpark’ta oynanan final maçı “Görevde birlik, sahada mücadele” sloganıyla gerçekleştirildi. Şehit itfaiyecilerin anısını yaşatmak amacıyla düzenlenen turnuva, renkli ve heyecanlı anlara sahne oldu.

Final karşılaşmasını İzmir Büyükşehir Belediyesi Genel Sekreter Yardımcısı İsmail Mutaf, İtfaiye Dairesi Başkanı Yaşar Korkmaz ve itfaiye şube müdürleri takip etti. Karşılaşmanın ardından düzenlenen törende turnuvada dereceye giren takımlara ödülleri verildi.

Genel Sekreter Yardımcısı Mutaf, maçın ardından yaptığı konuşmada keyifli bir mücadele izlediklerini belirterek, “Hem yangınlarda sahada hem de bu tür organizasyonlarda sizlerle gurur duyuyoruz. Maç sonunda itfaiye teşkilatımız kazandı.” ifadelerini kullandı.

Turnuvada şampiyonluğu Merkez Bölge 3. Posta 1. Takımı elde etti. İkinci sırayı Merkez Bölge 1. Posta 2. Takımı alırken, Güney Bölge 2. Posta 1. Takımı ise üçüncü oldu ve “En Centilmen Takım” ödülünü kazandı. Turnuvanın gol kralı ise Mustafa Furkan Karatepe oldu.

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: