Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

İstanbul’da İl Sağlık Müdürleri Toplantısı gerçekleştirildi

Sağlık Bakanı Memişoğlu başkanlığında İl Sağlık Müdürleri Toplantısı İstanbul’da gerçekleştirildi. Başakşehir

Sağlık Bakanı Memişoğlu başkanlığında İl Sağlık Müdürleri Toplantısı İstanbul’da gerçekleştirildi.

Başakşehir Çam ve Sakura Şehir Hastanesi’nde düzenlenen toplantıya 81 ilin sağlık müdürü katıldı. Toplantıda, illerde yürütülen sağlık yatırımları ile vatandaşlara sunulan sağlık hizmetleri kapsamlı şekilde ele alındı.

Sağlık alanındaki çalışmaların değerlendirilmesinin yanı sıra sağlık hizmetlerinin daha etkin ve verimli sunulmasına yönelik konular da toplantıda görüşüldü.

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: