Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

İstanbul’da “Engelsiz Şarj” projesi hayata geçirildi

İstanbul Valiliği tarafından hayata geçirilen “Engelsiz Şarj” projesi, İstanbul’da fiziksel

İstanbul Valiliği tarafından hayata geçirilen “Engelsiz Şarj” projesi, İstanbul’da fiziksel engelli vatandaşların akülü tekerlekli sandalyelerini en yakın noktada şarj edebilmelerini kolaylaştırmayı amaçlıyor.

Açık veri temelli ve ücretsiz bir akıllı telefon uygulaması olan proje sayesinde kullanıcılar, İstanbul genelindeki şarj istasyonlarını harita üzerinden görüntüleyebilecek ve kendilerine en yakın noktaların konum ile mesafe bilgisine ulaşabilecek.

Projenin tanıtımı, Davut Gül’ün katılımıyla, Kağıthane Belediyesi ev sahipliğinde Kağıthane’de gerçekleştirildi. Proje, İstanbul Valiliği, Kağıthane Belediyesi ve Açık Veri ve Teknoloji Derneği iş birliğiyle, İçişleri Bakanlığı Sivil Toplumla İlişkiler Genel Müdürlüğü’nün destekleriyle hayata geçirildi.

Tanıtım programına ayrıca İçişleri Bakanlığı Sivil Toplumla İlişkiler Genel Müdür Yardımcısı Özcan Aygün, Vali Yardımcısı Hasan Gözen, Kağıthane Kaymakamı Yüksel Kara, Kağıthane Belediye Başkanı Mevlüt Öztekin, Açık Veri ve Teknoloji Derneği Yönetim Kurulu Başkanı Dr. Bilal Eren ile çok sayıda davetli katıldı.

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: