Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

İstanbul Valiliği: Vatandaşların güvenli gıdaya ulaşması için çalışmalar sürüyor

İstanbul Valiliği, İl Tarım ve Orman Müdürlüğü ile İlçe Tarım

İstanbul Valiliği, İl Tarım ve Orman Müdürlüğü ile İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü iş birliği ile yapılan çalışmalarda; 164.059 denetim gerçekleştirildiğini, 7.019 idari yaptırım uygulandığını, 72 suç duyurusunda bulunulduğunu ve denetimlerde toplam 440.310.717 TL idari para cezası kesildiğini açıkladı.

Ülke genelinde yapılan gıda denetimlerinin yüzde 17,3’ünün İstanbul’da gerçekleştirildiğini açıklayan Valilik, gıda işletmelerinde etkin ve düzenli denetimlerle vatandaşların güvenli gıdaya ulaşması için titizlikle çalışmaların sürdüğünü belirtti.

 

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: