Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Isparta’da Galatasaray maçı dev ekrandan izlendi

Isparta’da vatandaşlar, Galatasaray’ın UEFA Şampiyonlar Ligi’nin ilk haftasında Almanya’nın Eintracht

Isparta’da vatandaşlar, Galatasaray’ın UEFA Şampiyonlar Ligi’nin ilk haftasında Almanya’nın Eintracht Frankfurt takımıyla oynadığı maçı dev ekrandan takip etti. Isparta Belediyesi tarafından , 15 Temmuz Cumhuriyet ve Demokrasi Meydanı’na kurulan  ekranla sporseverlerin maçı bir arada izlemesine olanak sağlandı.

Isparta Belediye Başkanı Şükrü Başdeğirmen, eşi Şadiye Başdeğirmen, belediye başkan yardımcıları ve meclis üyeleri de vatandaşlarla birlikte maçı izledi. Etkinlik sırasında Isparta Belediyesi tarafından, katılımcılara çeşitli ikramlarda bulunuldu.

 

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: