Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Isparta’da A Milli Futbol Takımının maçı dev ekranda izlendi

Isparta Belediyesi, Türkiye’nin grup elemelerindeki ilk maçı için 15 Temmuz

Isparta Belediyesi, Türkiye’nin grup elemelerindeki ilk maçı için 15 Temmuz Cumhuriyet ve Demokrasi Meydanı’na dev ekran kurdu.

Isparta Belediye Başkan Yardımcıları ve belediye meclis üyeleri Türkiye-Gürcistan maçını vatandaşlarla birlikte izledi. Vatandaşlar da ilgi göstererek maçın izleneceği meydanı doldurdu.  

Isparta Belediyesi, Türkiye’nin İspanya ile 7 Eylül Pazar akşamı saat 21.45’de oynayacağı gruptaki ikinci maçı için de 15 Temmuz Cumhuriyet ve Demokrasi Meydanı’na dev ekran kuracak.

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: