Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Isparta yeni otogar çatısına 1,3 MW’lik Güneş Enerjisi Santrali kuruluyor

Isparta Belediye Başkanı Şükrü Başdeğirmen, otogarın eski demir uzay çatı sisteminin

Isparta Belediye Başkanı Şükrü Başdeğirmen, otogarın eski demir uzay çatı sisteminin kullanışsız ve maliyetli olması nedeniyle sökülerek yerine güneş enerji santrali kurulacağını açıklamıştı. Çatıda altyapı çalışmaları tamamlanırken, yüksek verimli paneller vinç yardımıyla tek tek monte edilmeye başlandı.

Isparta Belediyesi, daha önce Davraz Kapalı Pazar Alanı çatısına kurduğu 1,2 MW’lik santralle güneş enerjisi yatırımlarına başlamış, yeni otogar projesiyle şehrin yenilenebilir enerji kapasitesini artırmaya devam ediyor. Elektrik üretiminden elde edilen gelirler de şehirde yeni yatırımlara yönlendirilecek.

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: