Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

İspanya Başbakanı Sanchez’den Güney Afrika ile işbirliği vurgusu

Sanchez, Johannesburg’da düzenlenen G20 Zirvesi’nin başarısından dolayı Ramaphosa’yı tebrik etti.

Sanchez, Johannesburg’da düzenlenen G20 Zirvesi’nin başarısından dolayı Ramaphosa’yı tebrik etti.

Sanchez, sosyal medya üzerinden yaptığı açıklamada, Güney Afrika ile güçlü bir ittifak oluşturma yönünde ilerlediklerini ifade ederek, bu işbirliğinin küresel ölçekte eşitsizlik, çatışmalar ve iklim sürdürülebilirliği gibi büyük zorluklarla mücadelede önemli olduğunu vurguladı.

Başbakan Sanchez, “Güney Afrika Cumhurbaşkanı Cyril Ramaphosa ile bir araya gelmekten memnuniyet duydum. Johannesburg’daki G20’nin başarısı dolayısıyla kendisini tebrik ettim. Eşitsizlik, çatışmalar ve iklim sürdürülebilirliği gibi büyük küresel sorunlarla mücadele edebilecek güçlü bir ittifakı birlikte inşa ediyoruz.” ifadelerini kullandı.

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: