Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

İskenderun Belediye Spor Kız Voleybol Takımı şampiyonaya galibiyetle başladı

Türkiye Voleybol Federasyonu tarafından organize edilen Kulüpler Arası Bölgesel Lig

Türkiye Voleybol Federasyonu tarafından organize edilen Kulüpler Arası Bölgesel Lig Şampiyonası, İskenderun Kapalı Spor Salonu’nda oynanan karşılaşmalarla başladı. Şampiyonanın açılış maçında İskenderun Belediye Spor Kız Voleybol Takımı ile Osmaniye Düziçi Kız Voleybol Takımı karşı karşıya geldi.

Mücadelede baştan sona üstün bir oyun ortaya koyan İskenderun Belediye Spor, rakibini set vermeden 3-0 mağlup etti. Karşılaşmanın setleri 25-9, 25-14 ve 25-13 sonuçlandı.

İskenderun Belediye Başkanı Mehmet Dönmez’in destek verdiği takımın elde ettiği galibiyet, tribünlerde bulunan sporseverler tarafından alkışlarla karşılandı. Karşılaşmayı izlemeye gelen voleybolseverler, maç boyunca takımlarına destek verdi.

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: