Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Işıkhan’dan sağlık ve sosyal hizmet çalışanlarına yönelik açıklama

Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan, yaptığı paylaşımda Uluslararası Çalışma

Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan, yaptığı paylaşımda Uluslararası Çalışma Örgütü (ILO) ve Öz Sağlık-İş Sendikası katkılarıyla hayata geçirilen projenin kapanış programına ilişkin değerlendirmede bulundu.

Işıkhan, programda sağlık ve sosyal hizmet alanlarında çalışanların iş-yaşam dengesinin sağlanması ve haklarının korunmasına yönelik politika önerilerinin ele alındığını belirterek, “Uluslararası Çalışma Örgütü (ILO) ve Öz Sağlık-İş Sendikası’nın katkılarıyla hayata geçirilen projenin kapanış programında; sağlık ve sosyal hizmet alanlarında çalışanların iş-yaşam dengesinin sağlanması ve haklarının korunmasına yönelik politika önerilerini değerlendirdik.” dedi.

Bu alanı yalnızca istihdam konusu olarak görmediklerini ifade eden Işıkhan, çalışmaların toplumsal refah ve insani değerlerin korunması açısından da önemli olduğunu belirtti. Bakan Işıkhan ayrıca, bakım ekonomisi ve uzun süreli bakım alanlarında iş gücünün yetiştirilmesine yönelik sendika ve konfederasyonlarla iş birliğinin sürdürüleceğini kaydetti.

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: