Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Işıkhan: Tecil ve taksitlendirme işlemlerinde yüzde 10 peşinat şartını kaldırdık

Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Işıkhan, Sosyal Güvenlik Kurumu’na olan

Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Işıkhan, Sosyal Güvenlik Kurumu’na olan prim borcu ödemelerinde önemli bir kolaylığı hayata geçirdiklerini bildirdi.

Tecil ve taksitlendirme işlemlerinde yüzde 10 peşinat şartını kaldırdıklarını belirten Bakan Işıkhan, tecilde ilk taksit dahil olmak üzere tüm taksitlerin eşit tutarlarda ödenebilmesini sağladıklarını ifade etti.

Bakan Işıkhan, “Düzenleme sayesinde borç ödemelerini kolaylaştırıyor, vatandaşlarımızı destekliyoruz.” dedi.

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: