Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Işıkhan: Merkezimizi, İŞKUR aracılığıyla da desteklemek için elimizden geleni yapacağız

Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Işıkhan, Gaziantep’te engelli vatandaşların ihtiyaçlarını

Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Işıkhan, Gaziantep’te engelli vatandaşların ihtiyaçlarını karşılamak amacıyla kurulan merkezi ziyaret ettiklerini kaydetti. 

Bakan Işıkhan, “Özellikle asrın felaketinin ardından önemli bir işlev gören, ülkemizin dört bir yanından gelen engelli kardeşlerimize umut olan merkezimizi, İŞKUR aracılığıyla da desteklemek için elimizden geleni yapacağız.” ifadelerini kullandı. 

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: