Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Işıkhan: Batman, Türkiye Yüzyılı’nın lokomotif şehirlerinden biri oldu

Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan, AK Parti Batman

Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan, AK Parti Batman İl Başkanlığı tarafından düzenlenen teşkilat iftarı programına katılarak Batman’ın ekonomik ve tarihi önemine ilişkin açıklama yaptı.

Batman’ın üretim gücüne ve köklü geçmişine değinen Işıkhan, “Batman; emeğin, üretimin ve kadim tarihin kalesidir. Petrolün ve medeniyetin şehridir. Raman Dağı’nın bereketli petrolünden Hasankeyif’in binlerce yıllık tarihine, Sason’un çileğinden Gercüş’ün üzümüne kadar Batman, Türkiye’nin parlayan bir yıldızıdır” dedi. 

Şehrin sanayi ve enerji merkezine dönüşmesinde Batman halkının ve teşkilat mensuplarının büyük payı olduğunu vurgulayan Işıkhan, “Batman artık sadece petrolüyle değil; genç nüfusuyla, tekstiliyle, tarımıyla Türkiye Yüzyılı’na olan sarsılmaz inancıyla koşuyor” ifadelerini kullandı.

Bakanlık olarak hedeflerini paylaşan Işıkhan, “Bizim Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı olarak vizyonumuz; Batman’daki gençlerimizin iş bulabildiği, işçilerimizin hakkını tam olarak aldığı, emeklimizin huzur bulduğu bir çalışma hayatını inşa etmektir” değerlendirmesinde bulundu.

Şehre sağlanan mali desteklere ilişkin verileri de paylaşan Bakan Işıkhan, “2002’den bu yana Batman’da çalışma hayatını geliştirmek amacıyla 12 milyar lira teşvik verdik. Bu teşviklerin katkılarıyla Batman bugünlere geldi ve Türkiye Yüzyılı’nın lokomotif şehirlerinden birisi oldu” açıklamasını yaptı.

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: