Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Hürriyet: Zabıtalarımızda yaka kamerası uygulaması başlattık

İzmit Belediyesi, zabıta ekiplerine yaka kamerası uygulamasını başlattı. KVKK kurallarına

İzmit Belediyesi, zabıta ekiplerine yaka kamerası uygulamasını başlattı. KVKK kurallarına uygun şekilde yürütülen uygulama kapsamında sahada görev yapan zabıtaların çevre, asayiş ve gıda denetimleri sesli ve görüntülü olarak kayıt altına alınacak. İzmit Belediye Başkanı Fatma Kaplan Hürriyet, yeni sistemle ilgili açıklamalarda bulundu.

Başkan Hürriyet, “Denetimi daha teknolojik, kayıt altında ve KVKK kurallarına uygun bir şekilde yapmak adına zabıtalarımızda yaka kamerası uygulaması başlattık. Vatandaşımıza daha iyi hizmet vermek ve şikayetleri daha hızlı gidermek istiyoruz. Bu kapsamda 65 tane yaka kamerası aldık.” dedi.

Sahada dolaşan zabıta personellerinin çevre, asayiş ve gıda denetimlerinde yaptıkları işlemlerinin kayıt altında olacağını belirten Başkan Hürriyet, “Görüntü ve ses kaydı aldığımız da kameranın üzerinde yazıyor. Çevre denetimleriyle alakalı bir tespitte kontrolsüz atık veya çöp çıkartıldığına dair ses ve görüntü kaydı üzerinden ceza uygulayabiliyoruz.” ifadelerini kullandı.

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: