Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Guterres’ten emisyonları azaltma ve enerji güvenliğini güçlendirme çağrısı

BM Genel Sekreteri Guterres, temiz enerji çağına girildiğini belirtti. Dünyanın

BM Genel Sekreteri Guterres, temiz enerji çağına girildiğini belirtti.

Dünyanın hemen her yerinde, yenilenebilir enerji kaynaklarının artık en ucuz, en hızlı ve en güvenli yeni elektrik kaynağı olduğunu vurgulayan Guterres, "Gelin hep birlikte emisyonları azaltalım, enerji güvenliğini güçlendirelim, kalkınmayı destekleyelim ve kalıcı istikrar sağlayalım." çağrısında bulundu.

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: