Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Gürcan, 14. Dünya Sektörler Arası İşbirliği Forumu’na katıldı

Bakanlıktan yapılan açıklamaya göre, Ticaret Bakan Yardımcısı Gürcan, İstanbul’da düzenlenen

Bakanlıktan yapılan açıklamaya göre, Ticaret Bakan Yardımcısı Gürcan, İstanbul’da düzenlenen 14. Dünya Sektörler Arası İşbirliği Forumu’na katılarak bir konuşma gerçekleştirdi.

Bakan Yardımcısı Gürcan, konuşmasında; Türkiye ile Afrika ülkeleri arasındaki ticari ve ekonomik ilişkilerin son yıllarda kaydettiği güçlü ivmeye, mevcut iş birliği alanlarına ve önümüzdeki döneme ilişkin stratejik hedeflere dikkat çekti.

Türkiye ile Afrika arasındaki ticaret hacminin 2003 yılında 5,4 milyar dolar seviyesindeyken, 2025 yılı itibarıyla yaklaşık 40 milyar dolara ulaştığını belirten Gürcan, bu artışın karşılıklı güvene dayalı iş birliğinin ve çok boyutlu diplomatik çabaların somut bir göstergesi olduğunu ifade etti.

Forumun açılış programının ardından, katılımcı firmaların stantlarını ziyaret eden Gürcan; yürütülen faaliyetler, geliştirilen projeler ve mevcut iş birliği imkanları hakkında yetkililerden bilgi aldı.

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: