Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Gümrükçü, NATO’nun Güney Komşuluk Bölgesi 3. Kıdemli Memurlar Toplantısı’na katıldı

Dışişleri Bakanlığından yapılan açıklamada Bakan Yardımcısı Büyükelçi Levent Gümrükçü'nün Türkiye’nin NATO’ya

Dışişleri Bakanlığından yapılan açıklamada Bakan Yardımcısı Büyükelçi Levent Gümrükçü'nün Türkiye’nin NATO’ya üyeliğinin 74. yıldönümünde İstanbul’da düzenlenen “NATO'nun Güney Komşuluk Bölgesi 3. Kıdemli Memurlar Toplantısı”nın açılış konuşmasını yaptığı aktarıldı. 

Bakanlığın açıklamasında "Konuşmasında, güvenliğin 360 derecelik bir bakış açısıyla ele alınmasının önemine değinerek, Orta Doğu ve Kuzey Afrika’daki gelişmelere dair görüşlerimizi aktardı." ifadelerine yer verildi. 

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: