Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Gülşah Durbay’ın adı Bornova’da yaşayacak

Bornova Belediyesi’nin 2026 yılının ilk meclis toplantısı Nevzat Kavalar Kültür

Bornova Belediyesi’nin 2026 yılının ilk meclis toplantısı Nevzat Kavalar Kültür Merkezi Meclis Salonu’nda gerçekleştirildi. Bornova Belediyesi Başkan Yardımcısı Barbaros Taşer’in yönettiği Ocak Ayı Meclis Toplantısı’nda, Sosyal Yardım İşleri Müdürlüğü’ne bağlı olarak Ergene Mahallesi 545 Sokak’ta açılması planlanan Gençlik Merkezi’ne kısa süre önce hayatını kaybeden Manisa Şehzadeler Belediye Başkanı Gülşah Durbay’ın adının verilmesi oy birliğiyle kabul edildi.

Bornova Belediye Başkanı Ömer Eşki, kararı büyük bir anlam ve vefa örneği olarak değerlendirdi. Başkan Eşki, “Gülşah Durbay, gençlere dokunan, sosyal belediyeciliği içselleştirmiş, çalışmalarıyla ilham veren bir yerel yönetici olarak hafızalarımızda yer aldı. Onun adını Bornova’da bir gençlik merkezinde yaşatmak, hem gençlerimize hem de yerel yönetime bakışımıza değer katacaktır." ifadelerini kullandı. 

Yeni Gençlik Merkezi; eğitim, kültür, sanat ve sosyal dayanışma alanlarında gençlere yönelik projelere ev sahipliği yapacak. 

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: