Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Girişimci Kafası Söyleşisi’nin konuğu İrfan Demirdüzen

Osmangazi Belediyesi’nin yarının girişimcilerine yön veren buluşmalarının son konuğu TGK

Osmangazi Belediyesi’nin yarının girişimcilerine yön veren buluşmalarının son konuğu TGK Otomotiv Yönetim Kurulu Onursal Başkanı İrfan Demirdüzen oldu. Gençlik ve Girişimcilik Merkezi’nde gerçekleştirilen programda Demirdüzen, 50 yıla yaklaşan iş hayatı deneyimini paylaşarak, geçmiş ile günümüz dünyasını yorumladı.

Dünyanın değiştiğini, buna bağlı olarak geçmiş ile günümüz Türkiye’sinde çok farkın bulunduğunu dile getiren başarılı iş insanı İrfan Demirdüzen, “Biz yamalı pantolon ile geziyorduk, şimdi marka olmayan pantolon ile gezen yok. Herkes şatafat peşinde. Çok lükse fuzuli para harcayan bir toplum olduk. Gelirimize göre gider değil, gelirimizden fazla para harcıyoruz. O zenginlik mali yönden oldu ama homojen oldu mu olmadı mı bilmiyorum” diye konuştu.

Bu noktada özellikle bireyin yalnızlaşmasına parantez açan İrfan Demirdüzen, “Sanayileşmenin getirdiği bir yalnızlık var. Herkes bir bilgisayarın başında bütün gününü geçirebiliyor. Bir telefon ile hayatını mahveden insanlar da var. Çoğunluk olumsuz yönde algılanıyor. Bütün günü onunla geçirerek sosyallikten uzak bir hayat yaşamaya çalışmaları toplum için hoş bir durum değil, aileler için de değil” paylaşımında bulundu.

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: