Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Giresun’da Zabıta Kent Güvenliği Koordinasyon Merkezi kuruldu

Giresun Belediye Başkanı Fuat Köse’nin katılımıyla açılan merkezde, şehrin ana

Giresun Belediye Başkanı Fuat Köse’nin katılımıyla açılan merkezde, şehrin ana arterlerine yerleştirilen kameralar üzerinden 7/24 izleme yapılacak. 

Sistem sayesinde kaldırım işgali, çevre kirliliği ve yasaklı caddelere araç girişi gibi ihlaller anlık olarak takip edilerek ekiplerin hızlı müdahalesi sağlanacak. Halihazırda 45 aktif kameranın kayıt yaptığı sistemde, 19 ilave kameranın daha devreye alınacağı bildirildi. 

Zabıta Kent Güvenliği Koordinasyon Merkezi, dijital denetimlerle kent disiplini ve güvenliğine katkı sunmayı hedefliyor.

Başkan Köse, “Sistemimizde 45 aktif kamera bulunuyor. İlave olarak yakın zamanda 19 yeni kamera ile sistemimizi daha da güçlendireceğiz. Bu kameralar 7 gün 24 saat boyunca kayıtta olacak. Bu sayede şehrimizde olup biten her hareketi güvenle takip edeceğiz” dedi.

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: