Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Giresun Zabıta Müdürlüğü’nden ulaşım çalışması

Belediye Zabıta Müdürlüğü Trafik Birimi ekipleri Çaldağ Şehit Üsteğmen Adnan

Belediye Zabıta Müdürlüğü Trafik Birimi ekipleri Çaldağ Şehit Üsteğmen Adnan Bahat Ortaokulu ve Boztekke İlkokulu önünde yaya geçidi çizgileri oluşturdu.

Okul saatlerinde öğrencilerin daha güvenli bir şekilde karşıdan karşıya geçiş yapabilmesi amacıyla uygulanan bu çalışmaya Jandarma Trafik Ekipleri de destek oldu.

Giresun Belediyesi’nin ulaşım güvenliğini artırmak için çabalarını sürdürüyor.

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: