Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Giresun Valisi Serdengeçti Trafik Güvenliği Toplantısı’na katıldı

81 il valisinin katılımıyla gerçekleşen toplantıda, trafik güvenliğine ilişkin yeni

81 il valisinin katılımıyla gerçekleşen toplantıda, trafik güvenliğine ilişkin yeni dönemin hedefleri ve alınacak önlemler ele alındı.

Toplantı sonrası değerlendirmede bulunan İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, 16 Ağustos 2025’te yayınlanan Cumhurbaşkanlığı Genelgesi ile trafikte düzenin ve güvenliğin sağlanmasına yönelik yeni bir sürecin başlatıldığını vurguladı. Yerlikaya, trafik güvenliğinin yalnızca ulaşım değil, insan hayatını koruma sorumluluğu olduğuna dikkat çekerek, “Her bir vatandaşımızın evine, sevdiklerine güvenle dönebilmesi için; trafikte sade, anlaşılır ve etkin bir işaretleme sistemi hedefiyle yeni bir dönüşüm sürecini yürütüyoruz.” dedi.

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: