Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Giresun Valisi Serdengeçti, AFAD personelini kabul etti

Giresun Valisi Mehmet Fatih Serdengeçti, Afet ve Acil Durum Yönetimi Başkanlığı’nın

Giresun Valisi Mehmet Fatih Serdengeçti, Afet ve Acil Durum Yönetimi Başkanlığı’nın (AFAD) 16. kuruluş yıl dönümü dolayısıyla AFAD Giresun İl Müdürü Ahmet Tuğhan Sakarya ve beraberindeki AFAD personelini makamında kabul etti.

Valilik Makamı’nda gerçekleşen kabulde AFAD İl Müdürü Sakarya, kurumun Giresun’da yürüttüğü çalışmalar ile AFAD’ın kuruluş yıl dönümünün anlam ve önemine ilişkin Vali Serdengeçti’ye bilgi verdi.

Sakarya, afet öncesi hazırlık, afet anı müdahale ve afet sonrası iyileştirme süreçlerinde yürütülen faaliyetlere değinerek, toplumun afetlere karşı bilinç ve direncini artırmaya yönelik çalışmaların kararlılıkla sürdürüldüğünü ifade etti.

Vali Serdengeçti ise kabul dolayısıyla yaptığı değerlendirmede, AFAD personeline teşekkür etti. Serdengeçti, AFAD’ın afet yönetimindeki hayati rolüne vurgu yaparak, tüm AFAD mensuplarına çalışmalarında başarılar dilediğini belirtti.

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: