Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Giresun Valisi Koç, İl Özel İdaresi ve Katı Atık Birliği’ni ziyaret etti

Giresun Valisi Mustafa Koç, göreve başlamasının ardından il genelinde yürütülen

Giresun Valisi Mustafa Koç, göreve başlamasının ardından il genelinde yürütülen kamu hizmetlerine ilişkin bilgi almak amacıyla Giresun İl Özel İdaresi ve Katı Atık Birliği’ni ziyaret ederek yetkililerden brifing aldı.

Program kapsamında ilk olarak Giresun İl Özel İdaresi’nde devam eden yatırımlar, planlanan projeler ve yürütülen çalışmalar hakkında bilgilendirilen Vali Koç,  özellikle kırsal altyapı hizmetleri, yol ve içme suyu yatırımları ile hizmet süreçleri değerlendirdi.

Daha sonra Katı Atık Birliği ile ilgili brifinge katılan Vali Koç’a, çevre yönetimi, atık toplama ve bertaraf süreçleri ile sürdürülebilir çevre uygulamaları hakkında sunum yapıldı.

Vali Mustafa Koç, kurum ziyaretleri kapsamında gerçekleştirilen brifinglerin, kamu hizmetlerinin etkinliği ve kurumlar arası koordinasyon açısından önem taşıdığını belirtti.

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: