Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Giresun Belediyesi, İtfaiyeciler Haftası kapsamında yemek organizasyonu düzenledi

Programa, Belediye Başkan Yardımcıları Fazıl Hıdımoğlu, Mehmet Ali Akten, Özer

Programa, Belediye Başkan Yardımcıları Fazıl Hıdımoğlu, Mehmet Ali Akten, Özer Pazarlı ve Gizem Kılıç ile Belediye Başkan Vekili Erkan Hacak’ta katıldı.

Kale Sosyal Tesisleri’nde gerçekleşen programda itfaiye personelinin görevleri ve verdikleri hizmetler konuşuldu ve Başkan Köse itfaiyecilere özverili çalışmalarından dolayı teşekkür etti.

Yemek programının sonunda itfaiye teşkilatında görev yapan 5 personele yaptıkları çalışmalardan dolayı teşekkür ve başarı belgesi verildi.

 

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: