Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Ghebreyesus: Güney Afrika G20 önceliğiyle küresel sağlık güvenliğini güçlendiriyor

DSÖ  Başkanı Ghebreyesus, Güney Afrika’nın liderliğinde G20’nin küresel sağlık güvenliğine

DSÖ  Başkanı Ghebreyesus, Güney Afrika’nın liderliğinde G20’nin küresel sağlık güvenliğine yaptığı yatırımı memnuniyetle karşıladığını açıkladı. Ghebreyesus, zirvede ülkelerin COVID-19’un ortaya çıkardığı sağlık güvenliği açıklarını kapatma çabalarını vurguladı.

DSÖ Başkanı, The Pandemic Fund, Güney Afrika’daki mRNA Teknoloji Transfer Merkezi, Berlin’deki Pandemi ve Salgın İstihbarat Merkezi ve DSÖ Pandemi Anlaşması gibi girişimlerin, ülkelerin sağlık güvenliğini güçlendirmek için birlikte çalıştığını gösterdiğini belirtti.

Zirve sırasında Jamaika Başbakanı Andrew Holness ile bir araya gelen Ghebreyesus, Hurricane Melissa’nın Jamaika üzerindeki etkileri ve leptospiroz salgını nedeniyle dayanışma ve taziyelerini iletti. Ayrıca, DSÖ’nün ve PAHO’nun sağladığı desteğin artırılması konusunda taahhüt verdi.

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: