Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

GESİAD 34. yılında Atatürk Anıtı’na çelenk bıraktı, Vali Ayyıldız’ı ziyaret etti

1991 yılında kurulan GESİAD’ın Başkanı Tolga Papatya ve yönetim kurulu

1991 yılında kurulan GESİAD’ın Başkanı Tolga Papatya ve yönetim kurulu üyeleri, hem çelenk töreni hem de ziyaret sırasında derneğin çalışmaları ve genç sanayicilerin karşılaştığı sorunlara dair görüş alışverişinde bulundu.

Ziyaretin ardından açıklama yapan Başkan Tolga Papatya, GESİAD’ın 34 yıllık geçmişiyle Bursa’daki genç girişimcilerin sesi olmayı sürdürdüğünü belirterek, “Valimizle yaptığımız görüşmede kentimizin ve genç sanayicilerin sorunlarını paylaştık. Misafirperverliği için Sayın Valimize teşekkür ediyoruz,” dedi.

 

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: